Subject: C-580/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 12:45:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/411
Kohtuasja number: C-580/26
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; kaupade m��ja v�i 
teenuste osutaja poolt tarbija vastu esitatud n�ue; lepingu kehtetuks 
tunnistamine; n�uete aegumist�htaeg; tagasimakse; tarbijakrediidilepingud
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8927

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium